Saturday, May 21, 2011

Anak Lelaki... rilex seketika


4 orang lelaki pergi bermain golf bersama-sama. Sewaktu sedang bermain,mereka pun berbual- bual mengenai anak lelaki masing2.

Lelaki A: Anak aku adalah seorang kontraktor yang berjaya. Bayangkan , dia boleh beri sebuah rumah pada temannya dengan percuma.

Lelaki B:  Anak aku seorang tauke kereta. Dia ada berpuluh puluh pusat penjualan kereta di merata tempat. Malah ,dia memberi percuma sebuah Mercedez untuk teman baiknya.

Lelaki C: Anak aku pula seorang broker saham terkaya. Kerana dah tak tau nak buat apa dengan saham yang banyak,dia beri percuma je saham yang bernilai ratusan ribu ringgit untuk kawan2 nya.

Melihat lelaki D hanya berdiam,lantas mereka bertanya kepada lelaki D apa pula yang dilakuakan oleh anak lelakinya.

Lelaki D: Aku malas nak cerita sangat pasal anak aku.Bukannya apa,anak aku tu jadi gay. Walaupun aku tak suka dengan kerjanya itu,tapi aku hairan sebab di boleh hidup senang tanpa bekerja keras pun.Bayangkanlah dia mendapat sebuah rumah,kerata dan saham dengan percuma dari teman2  lelakinya yang sungguh baik hati.
Pelikkkk kaann??!!!



1 comment:

Rozuan Ismail said...

haha.anak diorang semua gay =)

acu cuba try klik jap