Saturday, April 2, 2011

GMT..Perghh..bangga la tuh


    Perghh best jugak berkelah di PD nih.... sambil bleh le cuci mato skit. Tak sangka hari minggu ni ramai sungguh orang di pelusuk negeri yang datang kat PD ye. Tak kira lah yang datang ngan family ke...ngan member ke ...ngan couple ke..masing2 ade tujuan dan hajatnya... yang pasti kita enjoy dan bergembira.

    SSD ngan member sebenarnya tidak merancang untuk datang ke sini... hanyalah kebetulan je..itu pn pasal kenduri dan bisnes.. klu ikutkan hati memang malas nk pegi mana2  hujung minggu ni.. itupun semua dah boring kat umah... bincang...borak..bincang..borak.. smuo angkat tangan kaki  nk pegi PD... itu pn paling jauh... klu paling dekat  pun pergi S.Congkak,Gabai,Tekala dll. Hahahaha... akhirnya SSD telah berjaya memperdayakan diorg...

    Tak pe la...janji SSD dapat mandi laut...SSD sbenarnya malas nak drive...malah lebih suka duduk kat blakang je sambil memerhati pemandangan indah sepanjang jalan... last2 mlayang entah kemana..
Sampai je kat PD...SSD trasa truja kerana banyak perubahan yang berlaku...maklumlah dah 3 tahun tak ke sana..

    Sebenarnya SSD nak cerito pasal gadis melayu terakhir (GMT) sorang nih... perghh..mata SSD truja apabila melihat gadis yang seksi..berseluar ketat paras paha (menggiurkan sape2 yang memandangnya)... baju pula..mak aih dengan sendatnya menampakkan buah mangga yang sedang mekar untuk dipetik..
perghhh...juling mato SSD melihatnya (maklum le dah lamo x tengok gelagat manusia zaman sekarang).. gelagat SSD dah macam org baru terlepas penjara 10 tahun...

    Berbalik cerita tadi tentang gadis melayu terakhir... bajunya yang sendat hanya separas pusat je... MasyaAllah...dia nih xde baju ke nak pakai..knape le pakai ketat2 sgt... macam baju baby je.. entah2 berebut ngan adik dia kot... Dr atas  ke bawah SSD pandang.. last2 sekali terpandang satu objek di bahagian pusat nya...laaa..tindik pusat rupanya... besar plak permata tuh... apsal x letak mangga pintu je.. baru le ade klas skit..



    Perghhh..berbulu mata SSD nengoknya (gelak kecil dlm hati tapi tersenyum lebar). Dengan bangganya GMT itu berjalan di khalayak ramai tanpa memikirkan maruah sendiri apabila dipandang oleh orang2 tua.. begitu jugak dengan bebudak yang terlopong memandangnya dan sambil menutup muka menahan malu.

   Kalau minah salleh ok la jugak pakai macam tuh.. diorg pun bukannya tahu sangat pasal budaya kita malah xde perasaan malu langsung.. Pihak berkuasa telah mengenakan syarat2 ketat dan peraturan yang telah digariskan tidak membenarkan memakai pakaian yang menjolok mata di khalayak ramai. SSD jeling2 kanan kiri... tapi xde plak minah salleh yang jadi biawak kat pantai... sekurang-kurangnya xde le mereka bawa budayanya  kat sini.. betul tak...

    Itulah zaman sekarang ... ape nak jadi  dengan gadis zaman sekarang ye..




4 comments:

Ifti Larina said...

haishh! kalo geram sgt SSD tarik je subang pusat die tu. pdn muka. haha!!

azlanmatt said...

Ifti Larina... memang geram jugak... geram2 pun xleh nk tarik.. pakwenye ade sbelah... so tgk je lah

miss nina said...

nape la SSD tak tegur dia?
nak kata kecil, dah besar kan?

azlanmatt said...

xpe la miss nina... nk ditegur kn katanyer penyibuk plak...

acu cuba try klik jap