Tuesday, August 16, 2011

JURUJUAL


     Seorang jurujual penyedut habuk hampagas menjelajah ke seluruh kampong,membuat promasi syarikatnya. Sampai di sebuah rumah,dia menerangkan kepada seorang suri rumah mengenai kehebatan alat itu.

“Mesin penyedut habuk ini ciptaan terbaru keluaran syarikat kami. Dijamin dapat membersihkan habuk 100%,” terang jurujual.

“Saya tidak percaya.Tak mungkin mesin ini boleh membersihkan habuk. Mustahil!!! Kata surirumah.

“Betul kak.kalau mesin ini tidak boleh bersihkan habuk dalam rumah kak,saya sendiri akan jilat habuk itu,”kata jurujual.

“Awak jangan bergurau lah.saya pasti mesin tu tidak boleh lakukan,” kata surirumah.

“Kita cuba dulu,kalau tak berjaya saya janji akan jilat habuk dalam rumah kak nih,”jelas jurujual.

“Okey terserah pada awak. Rumah saya tak ada bekalan elektrik!!!!!,” jawab surirumah selamba. 

3 comments:

Unknown said...

terima kasih sudi singgah di blog picisan saya.. Balas kunjungan dan follow :)

azlanmatt said...

fahmie firas ..timo kasih krn sudi 4llow me back...salam persahabatan dr saya

Chillax said...

bagila vacum 100 biji pun.. xmampu nak membersihkan rumah yg xde letrik.. :p

acu cuba try klik jap